Karzol Trans

Karzol-Trans, 1997 yılında kuruldu ve şirket yönetimi, uluslararası ve yurtiçi taşımacılık alanında 20 yılı aşkın bir mesleki deneyime sahip. Şirket sahipleri, yurtiçinde yerleşik özel kişiler. Şirketin merkezi, bir araç yıkama sistemi ve kaporta onarım atölyesi de dahil olmak üzere kamyonların ve ticari araçların bakımı ve onarımı için uygun olan tam kapsamlı bir araç onarım merkezinin bulunduğu Monor'da. Merkezde ayrıca bir AS24 yakıt istasyonu da mevcut. Şirket, gıda maddeleri ve derin dondurulmuş ürünlerin uluslar arası taşımacılığına odaklanmış durumda ve hassas teknik ürünlerin taşınması da dahil olmak üzere yüksek kaliteli taşımacılık alanında uzman. Şirketin görevleri, özellikle Batı ve Güney Avrupa'nın yanında Avrupa Birliği'nin tüm üye ülkelerine yapılan taşımaları üstlenmeyi kapsıyor.

Bu makalemizde, Karzol-Trans şirketinin sahiplerinden Zoltán Joós, Jr. ile görüştür.

TC: Özellikle TIMOCOM Uluslararası Tahsilat Servisi sayesinde başarıyla çözülen bir ticari sorunla karşılaştığınız bir vakayı bize anlatabilir misiniz?

IJZ: İş ortaklarımızdan biri, taşımacılık hizmeti sırasında değişim paletlerini vermememiz bahanesiyle yükümlülüğünü yerine getirmedi. Taşımadan sorumlu çalışanımız, uzun süren yazışmalardan sonra bu müşteriyle bir çözüm bulamadı. Sözleşmeye göre paletleri vermekle yükümlü değildir. TIMOCOM'un aracılığından sonra, müşteri tüm taşımacılık bedelini ödemeye hazırdı.

TC: Sunduğumuz hizmeti nasıl değerlendiriyorsunuz? Sunduğumuz hizmet hakkındaki düşüncüleriniz nelerdir?

IJZ: Şirketimiz için özel bir müşteri temsilcisi mevcut. Bu kişi, eski konuların takibi ve yeni sipariş işlemlerinde bize yardımcı oluyor. Mükemmel bir işbirliğimiz var. Yazılarımız 1-2 gün içinde yanıtlanıyor. Zor tahsilat görevlerinde, münferit vakaların mümkün olduğunca hızlı şekilde nasıl çözüleceğine dair öneriler de alıyoruz.

TC: TIMOCOM Uluslararası Tahsilat Servisini diğer şirketlere de önerir misiniz?

IJZ: Evet, çünkü bu sayede ek işlemlere ve yasal prosedürlere karşı korunuyoruz. 30 günü aşan alacaklarımızda heyecan verici bir azalma var.

Tahsilat hizmetimiz kâr ettiriyor!

Ödemelerini güvenli şekilde yapmayan müşteriler, tüm şirketler için bir tehlike kaynağı anlamına gelir. İhmalkar ödeyicilerin neden olduğu sorunlarda TIMOCOM avukatı Alexander Oebel ve ekibi devreye giriyor. Ödenmemiş alacakların barışçıl yollarla tahsil edilmesi konusunda tüm TIMOCOM müşterilerine hizmet veriyorlar; alacaklar, geçtiğimiz yıl %89'luk (2017) bir verimlilikle tahsil edilebildi.

Alacak tahsilat departmanımız, bunun dışında özel bir etkiye de sahip: sorunlu şirketleri yazılımımızdan faydalanmaktan uzaklaştırmaya çalışıyoruz; bu sayede, bazı yüz karaları bize başvurma cesareti gösteremiyor.

Siz de tahsilat hizmetimizden faydalanın! 20,00 €'luk bir işletme giderine ek olarak, sadece alacağınızın yürürlükteki Alman yasalarına uygun şekilde tahsil edilmesi durumunda bir başarı pirimi talep ediyoruz.

yukarı doğru