skip navigation

Ödenmeyen faturalarda kolay çözümünüz

Bir faturanın ödeme tarihi geçtiğinde, TIMOCOM’un tahsilat servisi size destek olabilir ve paranızı almanıza yardımcı olabilir.

Tarafsız bir aracı olarak her olayda bireysel danışmanlık yapıyoruz ve birçok duruma açık alacakların ödenmesini sağlayabiliyoruz. TIMOCOM’un avukatı Alexander Oebel ve ekibi bu konuda %86 oranında bir başarı bilançosuna sahip.

Avrupa çapında sizin için 27 dilde aracılık yapıyoruz. Ticaret ortağınızın ödemesini geciktirmesi durumunda TIMOCOM tahsilat ekibinin yetkin ve güvenilir yardımına güvenebilirsiniz. Kullanıcılarımızın istekleri hızlı, hesaplı ve mahkemeye gitmeden çözülüyor, böylece bir gecikme dava anlaşmazlık konusu haline gelmiyor. Adalet ve anlayış, iş ilişkirlerinizin sürdürülebilmesini etmesini sağlıyor. Tahsilat servisi sizin açınızdan alacak yönetiminde adil ve sağlam bir ortaktır.

Şimdi tahsilat servisinizi görevlendirin

86%

2019'da başarı oranı

TIMOCOM’un tahsilat servisinin sundukları

  • Kolay ve rahat çevrimiçi sipariş verin
  • 2003'ten beri resmi makamlardan alınan izinle faaliyet göstermektedir
  • Alacaklarınızın tahsilatında yetkin danışmanlık ve destek
  • Avrupa çapında 27 dilde hizmet
  • Alacak yönetiminde hızlı ve diplomatik çözüm
  • Tüm vakalarda %86’nın üzerinde başarı

TIMOCOM’un tahsilat servisini böyle görevlendirebilirsiniz:

Doldurduğunuz formu şu adrese gönderin: inkasso@timocom.com ya da fakslayın: +49 211 88 26 58 00

Uluslararası tahsilat ekibimiz size döner ve geri kalanını üstlenir; hem de ana dilinizde!

Size . 20 Euro olan temel fiyatın yanında, hesaplanacak diğer ücretler alacağın yüksekliğine bağlıdır. Bunlar Almanya’daki yasal ücret çerçevesine göre belirlenir. Yalnızca birkaç adımda, başarıya bağlı olarak doğacak olan ücreti görevlendirmeden önce hesaplayın.

Ücret hesap makinesi

Lütfen önce Para birimini seçin ve sonra talep miktarini ekleyin.

0 €

SSS Uluslararası Tahsilat - TIMOCOM

Şunu indirmeniz yeterli: buradan sipariş formunu indirmeniz ve doldurulmuş olarak e-postayla inkasso@timocom.com ya da +49 211 88 26 58 00 numaraya fakslayabilirsiniz. Bu durumda sizinle iletişime geçiyoruz ya da sizi doğrudan +49 211 88 26 68 00 numaralı telefondan arıyoruz.

Evet tahsilat servisi TIMOCOM’un tüm mevcut müşterilerine açıktır. Henüz sözleşme yapmadıysanız, buradan kaydolabilirsiniz.

Hayır Ekibimiz size Smart Logistics System üzerinden olmuş olmayan açık alacaklarda da size memnuniyetle yardımcı olur. Şimdi bize tahsilat olayınızı gönderin.

2019 yılında vakaların %86’dan fazlasına başarıyla aracılık ettik.

20,00 € işlem ücreti alıyoruz. Yalnızca başarılı olmamız durumunda, tahsilat faaliyetlerimiz için alacağın yüksekliğine bağlı olan ek bir prim tahsil ediyoruz. Bu başarı primi, Almanya’daki yasal ücret çerçevesine göre belirleniyor ve iş emri verilmeden önce ücret hesaplayıcımızda hesaplanabiliyor. .

Prensip olarak 2011/7/EU sayılı AB yönergesine göre gecikme zararının yasal ilkeleri geçerli. Bunun amacı açık faturaların daha çabuk ödenmesidir. Bu yönerge AB ülkelerinde yürürlüğe girdiğinden beri ödeme gecikmesi durumunda yeni haklar ve yükümlülükler geçerli. Alacaklılar ve borçlular için bunun anlamı şudur:

Şirketlere gönderilen faturalar vadesinden itibaren 30 gün sonra otomatik olarak temerrüte düşüyor. Bu konuda artık 60 günü aşan ödeme hedeflerine yalnızca istisnai durumlarda izin veriliyor. Buna rağmen ödemede gecikme olursa, alacaklı alacağının tahsili için belli masrafları ve gecikme faizini borçludan talep edebilir.
Tahsilat masrafları, ödeme gecikmesinden kaynaklanan kendi ihtar ücretlerinin yanında tahsilat masraflarını, bir avukatı ya da ihtar yazısını da kapsayabilir. Alacaklılar açısından bu, tahsilat hizmeti masraflarını borçluya ödetebilecekleri anlamına geliyor. İade edilebilen masraflara, başarı durumunda alınacak olan ücret de dahildir. Yani alacaklı, ödeme geciktiyse ve borçlu gecikmeden sorumluysa, borçludan bütün tahsilat masraflarının, başarı primi dahil temel ücretin, iade edilmesini talep edebilir.

Önemli olan, bu düzenlemelerin yalnızca şu faturalar için geçerli olması:

  • Sözleşmeli bir hizmete dayanması, yani örneğin zararlar ya da çift ödemeler için olmaması
  • Gecikmenin kanıtlanabilmesi ve
  • Borçlunun AB bölgesinde kain olması.

Alacaklı tarafından yapılan bir ihtar ya da benzer bir ödeme talebi artık gerekli değil ama gönüllü olarak yapılabilir ve bundan sonrasında da hiç bu noktaya gelmemek açısından mantıklı ve tavsiye edilen bir yoldur.

Tahsilat ekibimiz Avrupa çapında sizin için faaliyet gösteriyor ve hizmetimiz aşağıdaki dillerde sunuluyor:

  • Bulgarca (BG)
  • Danca (DA)
  • Almanca (DE)
  • İngilizce (EN)
  • Fince (FI)
  • Fransızca (FR)
  • Yunanca (EL)
  • İtalyanca (IT)
  • Hırvatça (HR)
  • Letonca (LV)
  • Litvanca (LT)
  • Makedonca (MK)
  • Felemenkçe (NL)
  • Norveççe (NO)
  • Lehçe (PL)
  • Portekizce (PT)
  • Romence (RO)
  • Rusça (RU)
  • İsveççe (SV)
  • Sırpça (SR)
  • Slovakça (SK)
  • Slovence (SL)
  • İspanyolca (ES)
  • Çekçe (CS)
  • Türkçe (TR)
  • Ukraynaca (UA)
  • Macarca (HU)

Evet, tahsilat ekibimiz uluslararası, özellikle Avrupa çapında, ana dilinizde faaliyet gösteriyor. Yurtdışındaki tahsilat olayları bizim için sorun değil.

Bir iflas durumunda borçlunun varlığı genelde iflas hakiminin idaresine ya da harici bir idarecinin idaresine verilir. Bu kişi alacağı yönetir ve kalan varlıkların dağılımını sağlar. Böylece yalnızca borçlunun yakınında olan alacaklıların hamle yapması yerine bütün alacaklıların mümkün olduğu kadar eşit muamele görmesi garanti edilir.

Her devlet, alacaklı olarak alacağını bildirmek için farklı bir yöntem belirlemiştir. Bunun için alacağı doğrudan iflas idaresine bildirerek alacaklı olarak işlemlerde dikkate alınmayı ve kalan tutarı vekalet ücretleriyle daha da azaltmamayı tavsiye ediyoruz.

Hedefimiz, alacaklıları haklı taleplerini kabul ettirmek konusunda desteklemektir. Bir borçlunun darboğaza girmesi durumunda örneğin taksit ödemesi gibi anlaşmalar yapılabilir, böylece alacaklı yine de parasına kavuşur. TIMOCOM aynı zamanda Smart Logistics System’deki müşterileri için başka borçların oluşmasının engellenmesini güvenceye alır.

Bir kullanıcı neden göstermeden ödeme yapmak istemiyorsa, bu davranış TIMOCOM kalite kriterlerine aykırıdır. Bu nedenle kontrol edilmiş müşteri ağında kalmasına izin verilmez.

Tahsilat sipariş formunu buradan PDF formatında indirebilirsiniz.

İş emri formunu indir (755 kB)

Tahsilat

+49 211 88 26 68 00

+49 211 88 26 58 00

inkasso@timocom.com

Tahsilat bölümünün Genel Çalışma Koşulları

yukarı