skip navigation

Bir bakışta tüm yenilikler

Güncel basın bildirileri

TIMOCOM Avrupa lojistiğini birbirine bağlıyor
25.01.2022

Lojistiğin Dijitalleşmesi için Büyüme Atılımı

Erkrath, 25.01.2022 – FreightTech şirketleri, lojistik aktörlerine lojistik süreçleriyle baş etmeleri için dijital destek sunuyor. TIMOCOM’un Smart Logistics System”i de tam olarak bunu yapıyor ve müşterilere iş bağlantısının oluşturulmasından ödemenin halledilmesine kadar eşlik ediyor. Gittikçe daha çok pazar katılımcısı bu hizmetten yararlanıyor. BT şirketi kısa süre önce 50.000 müşteri sınırını aşmayı başardı ve lojistik sektörün içinde kazandığı sürdürülebilir güvene seviniyor: “Bu, şirket tarihimizde bir dönüm noktası ve lojistik zorlukların olmadığı bir dünya vizyonumuza giden yolda önemli bir adım”, yorumunu yapıyor TIMOCOM yönetici ortağı Tim Thiermann.

Daha fazlasını okuyun >
Avrupa’daki yük teklifleri
10.11.2020

TIMOCOM Nakliye Barometresi: 10 Milyon Sınırı Aşıldı

Avrupa’nın karayolu yük taşımacılığı bu yılın Temmuz ve Eylül ayları arasında belirgin bir artış kaydetti. TIMOCOM nakliye barometresi tarafından 2020’nin üçüncü çeyreğindeki saptanan yük teklifleri, Corona pandemisinin içinde bulunduğumuz yılda yol açtığı çok zayıf yılın ikinci çeyreği tekrar dengeledi. Ve rakamlar her ay 2019 yılının değerlerini her ay aşıyor.

Daha fazlasını okuyun >
TIMOCOM-Wroclaw-Breslau
23.10.2019

Breslau’da yeni şube: TIMOCOM uluslararası düzeyde büyüyor ve Polonya’daki varlığını stratejik olarak genişletiyor

BT ve hizmet uzmanı Polonya’daki pazar stratejisini yeniden düzenliyor ve yeni, merkezi bir noktada varlığını önemli ölçüde genişletmeyi planlıyor. Böylece Polonya bundan sonra Avrupa lojistiğinin dijital dönüşümü için stratejik açıdan önemli pazar olarak daha fazla odak noktası olacak. 

Daha fazlasını okuyun >

Güncel servis bildirileri

Eliza Wyrwich, Mega Pol Trans Pila’da muhasebe, faturalandırma ve tahsilat departmanında çalışıyor açık faturalarda TIMOOM’un tahsilat servisine güveniyor.
14.01.2021

Ödemesini geciktirenler konusunda yapılanlar

Ödeme hedefi aşıldıysa ve çözüme yönelik tüm çabalar başarısız olduysa, bir tahsilat hizmeti sağlayıcısı, ödemeleri tahsil etmeye yardım edebilir. Polonya merkezli nakliyat şirketi Mega Pol Trans bunun için TIMOCOM’un tahsilat servisinden yararlanıyor; başarı oranı yüzde 90’a varıyor.

Daha fazlasını okuyun >
Tahsilat servisi çalışanları Julian van Achter, Geoffrey Bladier ve Denise Becht, TIMOCOM müşterilerine danışmanlık yapıyor, ilgileniyor, uzlaştırıyor ve paralarına kavuşmalarını sağlıyor.
17.11.2020

TIMOCOM tahsilat servisi çalışanlarıyla röportaj

TIMOCOM müşterilerine, açık faturalar konusunda güvenilir bir ortak olmak için uzun yıllardır bir tahsilat servisi sunuyor. Bu servis bildiriminde, uluslararası lojistik sektörüyle ilgili bir fikir vermek için TIMOCOM tahsilat servisi çalışanlarına söz veriyoruz. Bunu yaparken şu ortaya çıkıyor: Bu bazen şaşırtıcı, nadiren can sıkıcı, ancak her durumda heyecanlı ve değişikliklerle dolu bir iş. Geoffrey Bladier, Denise Becht ve Julian van Achter deneyimlerini anlatıyor, bunu yaparken birçok klişeyi ortadan kaldırıyor ve iş hayatında diplomasi ve anlayışla ne kadar başarılı olunabileceğini gösteriyor.

Daha fazlasını okuyun >

Basın irtibat

TIMOCOM GmbH
şirket iletişimi
Timocom Platz 1
DE-40699 Erkrath

+49 211 88 26 69 53

+49 211 88 26 59 24

presse@timocom.com

yukarı