skip navigation

Siparişler için değerlendirme yapın ve alın

Değerlendirme fonksiyonu sayesinde yüklenicilerinizi ya da sipariş verenlerinizi nakliyeler gerçekleştikten sonra Smart Logistics System’de değerlendirebilirsiniz. Bu şekilde kullanıcı olarak siz de sistemin şeffaflığını teşvik edebilirsiniz; her siparişte.

Yüklerini emanet eden herkes için

Avantajlarınız:

Daha fazla güven: İletişim, mallara yapılan muamele ve dakik yükleme ve boşaltma için yapılan olumlu değerlendirmeler, yükünüzün emin ellerde bulunduğu konusunda size güven verir.

İlk tercih: Olumlu bir şirket skoru sayesinde sipariş veren olarak nakliye şirketleri tarafından tercih edilirsiniz.

Zaman tasarrufu: Diğer sistem kullanıcılarının değerlendirmelerine dayanarak, hangi iş ortaklarının sizin için en doğrusu olduğuna daha iyi ve daha hızlı karar verebilirsiniz.

Taşıma yapan herkes için

Avantajlarınız:

Daha fazla güven: Dakik ödeme, adillik ve iletişimle ilgili değerlendirmeler iş ortaklarınızı seçmenize yardım eder.

Piyasa değeri artışı: Olumlu değerlendirmeler şirket skorunuza katkıda bulunur ve böylece rekabet avantajınızı artırır.

Verimlilik: Smart Logistics System içerisindeki şeffaf değerlendirmeler sayesinde merkezi bir noktada potansiyel iş ortakları hakkında fikir veren görüşler bulabilirsiniz.

Nakliye ortaklarınızın seçiminizde güveni artırın. Smart Logistics System’deki değerlendirme fonksiyonunu kullanın!

Şimdi ücretsiz test edin

Yapmanız gerekenler

Gerçekleştirilen nakliye siparişleri için değerlendirmeler

Boşaltma tarihine ulaşıldığında, ilgili iş ortaklarına, birbirinizi karşılıklı olarak 5 yıldız prensibine göre değerlendirebileceğinize dair bir bildirim gönderilir. Anlaşılabilirlik nedeniyle bunların nakliye siparişleri uygulaması üzerinden halledilmesi gerekir. Nakliye siparişinin ayrıntılarında değerlendirmeyi yapabilir ve kendi değerlendirmenizi görebilirsiniz.

TIMOCOM’daki bir nakliye siparişinin değerlendirmesiyle ilgili Smart Logistics System ekran görüntüsü

Çeşitli Kategorilerin Değerlendirilmesi

Bir sipariş veren sözleşme ortağıyla iletişimi, yükleme ve boşaltmanın dakikliği ve mallara ve dokümanlara yapılan muameleyi değerlendirebilir.

Bir yüklenici iletişimin yanında aynı şekilde anlaşmanın adilliğini ve ödemenin zamanında yapılmasını değerlendirir.

Nakliye ortakları için değerlendirme fonksiyonuyla ilgili Smart Logistics System ekran görüntüsü

Firma profilinde şirket skoru ve tek değerlendirmeler

Şirket profilinde, son 12 ayın yüklenici ve sipariş veren değerlendirmeleri baz alınarak hesaplanan şirket skoru gösterilir. Ayrıca burada her bir kategorinin ortalama değerlendirmesi de görülebiliyor. Şirket skoru ancak en az 5 değerlendirme yapıldığında gösterilir.

Değerlendirmeleri içeren şirket profiliyle ilgili Smart Logistics System ekran görüntüsü

Değerlendirme fonkisyonu neden bu kadar iyi:

Smart Logistics System’deki değerlendirme fonksiyonunu kullanın.

Şimdi ücretsiz test edin

Sorularınız mı var? Size yardımcı olabilmekten memnuniyet duyarız:

+49 211 88 26 88 26

info.tr@timocom.com

SSS

TIMOCOM’un değerlendirme fonksiyonu işlemlere dayanıyor, yani şirketler işlemler üzerinden değerlendirilir.

Smart Logistics System’de her iki tarafın da kabul ettiği bir nakliye siparişi varsa, yükleniciler ve sipariş verenler birbirini karşılıklı olarak değerlendirebilir. Bu şekilde, iki sözleşme ortağının da gerçekten birlikte bir siparişi gerçekleştirdiği güvenceye alınır.

Bir yükleniciyi değerlendirirken şu kategorilerde değerlendirme yapabilirsiniz:

  • Planlamayla iletişim
  • Dakik yükleme ve boşaltma
  • Ürüne yapılan muamele
  • Dokümanlara yapılan muamele

Bir sipariş vereni değerlendirirken şu kategorilerde değerlendirme yapabilirsiniz:

  • İletişim
  • Adil sözleşme koşulları
  • Ödeme

Her kategori genel değerlendirmeye eşit ağırlıkta dahil edilir. Değerlendirilmeyen alt kategoriler hesaplamaya dahil edilmez.

Hayır, bir değerlendirmeyle ilgili yorum yapılamaz. Değerlendirmelerin alt kategorilere ayrılması farklılaştırılmış bir değerlendirmeye olanak verir, dolayısıyla yorumlara gerek kalmaz. Yorumlar TIMOCOM tarafından kontrol edilemez ve bu nedenle, hakaretlerin ya da en kötü ihtimalle bir şirketin işlerine zarar veren, gerçek dışı iddiaların yayınlanması tehlikesi var.

Bu şekilde değerlendirme sonucunun manipülasyonlarını engellemek için yüklenicilerin ve sipariş verenlerin gerçekten birlikte bir siparişi gerçekleştirdiği güvenceye alınması amaçlanır.

Siparişin boşaltma tarihine ulaşıldığında, şirketin ilgili nakliye siparişi bağlamında değerlendirilmesi mümkündür.

Hayır. Yalnızca değerlendirme fonksiyonunun GoLive işleminden sonra tamamlanan nakliye siparişleri değerlendirilebilir.

Şirket skoru, yüklenici ve sipariş veren olarak değerlendirmenin ortalamasından hesaplanır.

Yüklenici ve sipariş veren değerlendirmesine, son 12 ayın işlemleriyle (nakliye siparişleri) ilgili tüm değerlendirmeler dahil edilir.

Şirket skoru, 5 yüklenici ve/veya sipariş veren değerlendirmesi yapıldığında gösterilir.

Bir değerlendirme yapılması mümkün olduğu zaman Smart Logistics System’deki çan yoluyla bir bildirim ve siparişe kaydedilen muhataba bir bildirim e-postası gönderilir. Siparişte kayıtlı bir muhatap yoksa, şirketin tüm kullanıcıları çan aracılığıyla bir bildirim ve bir e-posta bildirimi alır (önkoşul: Ayarlarda onay vermek). Ayrıca bir kereliğine yukarıda anılan yolla bir hatırlatma gönderilir.

Bir değerlendirme nihai olarak teslim edilmeyip yalnızca kaydedildiği sürece, değerlendirme süresinin sonuna kadar değiştirilebilir.

Sözleşme ortağından bir kez bir düzeltme olanağı var. Bu doğrudan Smart Logistics System içerisinde, nakliye siparişinin (“değerlendirme” bölümü) ayrıntılı görünümü yoluyla gönderilebilir. Başvurunun nedenlerini doğrudan açıklamak için sözleşme ortağıyla şahsen iletişime geçilmesini tavsiye ederiz.

Değerlendirme yayınlandıktan sonra, sonrasında bir düzeltme isteği yapılsa ve hala açık olsa da doğrudan şirket skoruna dahil edilir. Bir düzeltme yapıldığı zaman şirket skoru yeniden hesaplanır.

Bir düzeltme başvurusuna 7 gün içinde cevap verilmelidir.

TIMOCOM tarafsız platform sağlayıcısı olarak değerlendirmeleri düzeltemez ya da silemez. Lütfen doğrudan sözleşme ortağınızla iletişime geçin ve her değerlendirme için kullanabildiğiniz düzeltme olanağından yararlanın.

Nakliye siparişi toplu bakışında henüz değerlendirilmemiş olan siparişlere göre filtreleme yapılabilir.

Ayrıca ana sayfada “Değerlendirmeler” aracında bekleyen değerlendirmelerin sayısı gösterilir. Buna tıklayarak doğrudan henüz değerlendirilmemiş olan siparişlere yönlendirilirsiniz.

TIMOCOM’daki değerlendirme fonksiyonu işlem bazlıdır. Yani şirketler yalnızca gerçekten kanıtlanabilecek şekilde bir siparişi birlikte gerçekleştirdiyse birbirini değerlendirebilir (TIMOCOM nakliye siparişleri aracılığıyla gösterilir).

Böylece değerlendirmelerin manipüle edilmesi önemli ölçüde zorlaştırılır, çünkü rakipler ilgili işlem olmadan kendi arasında değerlendirme yapamaz.

Üyeliğinizi feshettiğinizde şirket değerlendirmeniz kaybolur. Daha sonraki bir tarihte tekrar müşteri olsanız bile şirket değerlendirmesi geri alınamaz.

Engellenen şirketlerde ise şirket değerlendirmesi yerinde kalır ve engelleme kaldırıldıktan sonra Smart Logistics System’de tekrar tüm müşterilere gösterilir.

Sözleşmeye ara verildiğinde (feshedildiğinde değil) tüm değerlendirmeler korunur. Ancak şirket skoruna yalnızca son 12 ayın değerlendirmeleri dahil edilir, dolayısıyla sözleşme tekrar yürürlüğe girdiğinde daha eski değerlendirmeler dikkate alınmaz ve böylece şirket skoru da değişebilir.

yukarı