TimoCom Messenger hazır
TimoCom için büyük bir adım, sektör için daha büyük bir adım
Erkrath, 03.02.2016 – Tipik bir taşımacılık ve lojistik şirketi düşünün. Hâlâ ahize, kalem, not defteri ve nakliye şirketlerin adres rehberini mi düşünüyorsunuz? Avrupa'nın en büyük taşımacılık platformun sunucusu başka bir şey düşündü: Klavye, ekran, fare, Chat penceresi. Tüm iş akışını ve her şeyden önce ticari iletişimi profesyonel ve güvenli şekilde kolaylaştıran bir şey. Bu düşünceden, sektör için yeni iletişim aracı geliştirildi: TimoCom Messenger. Taşımacılık platformundaki bu "yenilik" artık 100.000 kullanıcıya ücretsiz olarak sunuluyor ve Chat'leşmekten daha fazlasını yapabiliyor.
Daha iyi pazarlık yapma, işlemleri daha hızlı tamamlama, kalıcı olarak arşivleme
Messenger'ın lansmanı ile TimoCom kullanıcılarının tüm ticari iletişiminde devrim yaşanacak. Artık TC Truck&Cargo® yük borsasından bir teklif seçme ve tek bir tıklamayla ilgili iş ortağı ile aranızda teklifi temel alan bir Chat başlatma olanağına sahipsiniz. Bu özellik, işlerin tamamlanmasında ciddi zaman tasarrufu sağlıyor. Bir pazarlık başarıyla tamamlandıktan ve iki taraf anlaştıktan sonra, Chat akışları yasal bağlayıcı mutabakatlar şeklinde lokal olarak PDF formatında kaydedilebilir veya yazdırılabilir. Güvenlik açısından da hiçbir şey gözden kaçırılmadı: Herkesin ulaşabildiği Chat'lerin aksine, TimoCom Messenger üzerinden kurduğunuz iletişimde de karşınızda gerçek bir kullanıcının olduğundan her zaman emin olabilirsiniz. Çünkü taşımacılık platformu için izin verilmeden önce her yeni müşteri özenli şekilde kontrol edilir.
Teklif temelli Chat yanında, merkezi Erkrath'ta olan IT şirketi, işlerin tamamlanmasının dışındaki görüşmeler için de genel bir Chat fonksiyonu öngördü: "İyi bağlantılar, en önemli öğelerdir. Genel Chat fonksiyonu ile kullanıcılarımız artık seçilmiş ortaklarla kolayca bir ağ kurabilir ve iletişimi Messenger üzerinden sürdürebilir. TimoCom Şirket Sözcüsü Marcel Frings: "İş ilişkileri daha kolay düzenlenemez". Diğer bir avantaj: Taşımacılık platformunun kullanıcıları, bir TimoCom lisansına sahip olmaları durumunda iş arkadaşları arasında hızlı bilgi alışverişi için genel Chat'ten şirket içi iletişim aracı olarak da faydalanabilir.
Günün her saati iş fırsatlarına yanıt verin
Hızlı yanıt ve anında hazır olmak, taşımacılık dünyasında büyük bir rol oynar. Kullanıcılar, Messenger'ı bu nedenle cihazlar arasında mobil olarak da kullanabiliyor. Bunun için, alışılmış olduğu şekilde taşımacılık barometresi uygulaması üzerinden kendi TimoCom hesaplarıyla bir mobil cihazda oturum açmaları gerekiyor; oturum açma işleminden sonra tüm kontaklar ve Chat içerikleri otomatik olarak senkronize edilir. Marcel Frings: "Cihazlar arasında çalışan bir Messenger, özellikle mesai saatleri dışında da kullanıcılarımızın yük borsasında mobil olarak yola devam edebilmeleri avantajını getiriyor. Ertesi günün işlerini açıklığa kavuşturmak veya önden bir özet almak fark etmez. Kullanıcılar, Messenger ile görüşmelerin son durumunu sadece sabit bilgisayarda değil, mobil olarak da inceleyebiliyor".
İlk TimoCom Messenger artık taşımacılık ve lojistik sektörüne dahil oldu ve kullanıcılarının iş akışında devrim yapıyor. Bunun anlamı: 100.000 kullanıcı. Bir TimoCom topluluğu Her yerde birbirine bağlı.