TimoCom müşterileri, yükleme ve indirme fonksiyonu ile yaşadıkları deneyimleri paylaşıyor

Kararlar, değiştirilmek için vardır

şu şekilde böl:
04.01.2017

Erkrath, 04.01.2017 – Avrupa'nın en büyük taşımacılık platformu geçtiğimiz yıl çok önemli bir karar aldı: Platformu dijital katma değerlerle donatmak. Söyledik ve yaptık. Geçtiğimiz Eylül ayından itibaren, 36.000'in üzerinde müşteri, dokümanları için yükleme ve indirme fonksiyonundan faydalanabiliyor. 

IT hizmet sağlayıcının planı, yeni fonksiyonla kullanıcılarına daha fazla dijital çalışma yolunu açmak ve proseslerini optimize etme konusunda desteklemekti. Kullanıcılar, taşımacılık işlemleri için ihtiyaç duyulan ve sıkça talep edilen dokümanları yükleme ve indirme fonksiyonu ile bir kereliğine yükleyebiliyor ve indirmeleri için platformun diğer katılımcılarına sunabiliyor. Bu sayede, başlangıç aşamasından itibaren taşımacılık platformuna binlerce doküman yüklendi. Avantajları ilk fark edenlerden biri olan bir şirket, Lindlar’daki Kellershohn nakliye şirketiydi. Şirket yeni fonksiyondan çok etkilendi, çünkü bu fonksiyon sadece prosesleri kolaylaştırmakla kalmıyor, aynı zamanda çevrenin korunmasına da katkıda bulunuyor. “Sürdürülebilirliğe çok önem veriyoruz, çünkü bizim tezimiz: İnsan ve çevre için lojistiktir. Günde 32 adede kadar tek sayfalı dokümanlar aldığımızı varsayarsak, bu, ayda 1000 sayfa kağıda karşılık geliyor. Ve bu sırada örneğin yük sigortası gibi bir dokümanın birden çok sayfadan oluşabileceğini de dikkate almamız gerekir. Bu, ciddi miktarda kağıt demek. Bu nedenle, dokümanları kağıtsız olarak yani dijital formda indirebileceğimiz iş ortaklarını tercih ediyoruz”; Genel Müdür Willi Kellershohn’un görüşleri bu şekilde.

Zaman, para demektir
“Zamanı durdurabilmek isterdim”, herkesin bir kez mutlaka söylediği bir cümledir. Taşımacılık ve lojistik sektöründe faaliyet gösteren herkes bu yeteneğe sahip olmak ister, çünkü burada zaman, değerli bir servetdir. İtalya’daki aile şirketi Dal Ferro Trasporti’nin dispozisyon sorumlusu Jody Dal Ferro da bunu söylüyor: “Eskiden bir işi tamamlamak için bize faks veya e-posta yoluyla en az dört doküman gönderilirdi. Bazı durumlarda bu dokümanlar eksikti veya ek çok büyüktü ve kendimiz uğraşmak zorunda kalıyorduk. Bunun bizim için anlamı, zaman kaybı ve sinirlenmekti. Bu fonksiyonla bu sorunları neredeyse hiç yaşamıyoruz. Bazı ortaklarımız, küçük bir şirket olarak dijitalleşmeye neden bu kadar önem verdiğimize başta çok şaşırdı, fakat pazarda kalmak isteyenler zamana ayak uydurmalıdır.”

Avrupa'nın en büyük taşımacılık platformu da zamanı yönetmek istiyor. 2017 yılı için, proses optimizasyonu ve dijital çalışma konusunda müşterilerin destekleneceği başka bir büyük yenilik var. Bu yenilik, tahminen önümüzdeki yılın ortasına doğru müşterilere tanıtılacak.

yukarı

Analiz için olan cookilerde özelleştirilmiş reklam kullanıldığına katıliıyorum. Daha çok bilgi için