TIMOCOM’dan iki haneli büyüme: Gelişmenin Motoru Olarak Nakliyat Dünyası için Dijital Çözümler

Smart Logistics System’in kullanıcı sayıları yeni bir zirve yaptı

şu şekilde böl:
14.03.2019

Erkrath, 14.03.2019 – TIMOCOM büyümeye devam ediyor. Smart Logistics System’in işletmecisi geçtiğimiz yıl yalnızca navlun borsasında daha fazla hareket görmekle kalmadı. Avrupa çapında faaliyet gösteren BT şirketi 2018 yılında en büyük atılımı, lojistik sahasında sipariş yönetiminin dijitalleştirilmesi amaçlı uygulamalarla yaptı.

Nakliyatlarını dijital olarak BT sistemi üzerinden gerçekleştiren kullanıcıların sayısı geçtiğimiz yıl 130.000’e ulaşarak yeni bir zirve yaptı (2017: 127.000). 2018 yılında ciro tamı tamına yüzde on arttı ve 6,7 milyonluk artışla 74,6 milyon Euro’ya yükseldi. Yaklaşık 43.000 müşteri (2017: 40.000) bugün BT hizmet sağlayıcısına güveniyor.

TIMOCOM şirket sözcüsü Gunnar Gburek, yayınlanan yeni yıllık bilançonun sonuçlarını “nakliyat platformundan sistem platformuna geçiş adımı meyvelerini veriyor”, sözleriyle yorumluyor. “Bugün müşterilerimiz TIMOCOM’da, lojistik alanındaki ortaklarıyla ve proseslerini dijital olarak birbirine bağlamak için ihtiyaç duyduğu her şeyi buluyor.”

Bu sayede TIMOCOM müşterilerinin TC Transport Order uygulaması üzerinden dijital olarak yönettiği nakliyat siparişlerinin sayısı 2017’deki başlangıçtan bu yana 60.869 siparişe yükselerek beş katına çıktı (2017: 12.900 nakliyat siparişi). Uygulama kullanıcılara, nakliyat talebinden sipariş verilmesine ve faturalandırmaya kadar yönetim süreçlerini bütün katılımcı aktörlerle birlikte yalnızca bir sistem üzerinden, medya kesintisi olmadan yönetme olanağı sağlıyor. Uygulamalar araçların Rota optimizasyonu ya da güncel konum belirlemesi için de yoğun olarak kullanıldı: 32,7 milyon rota hesaplandı, sisteme yüklenmiş olan 133.295 kamyon takip edildi.

1997’de kurulan şirketin temel taşını oluşturan navlun borsası uygulaması da geçtiğimiz yıl çok daha hareketliydi: Buna göre navlun ve boş araç tekliflerinin sayısı toplam 93,9 milyona çıktı (önceki yıl: 90,7 milyon).

Buna yeni telematik arayüzleri eklendi: Şu anda TIMOCOM’da 245 telematik sağlayıcısı temsil ediliyor, 2017’de bu sayı henüz 230’du. 30 ülkeden 508 çalışan (2017: 460) ile personel alanında da yeni bir rekora ulaşıldı. 

yukarı

Analiz için olan cookilerde özelleştirilmiş reklam kullanıldığına katıliıyorum. Daha çok bilgi için