Güvenlik Ağına Toplu Bakış

Sistemimizin güvenliği ve koruması bizim için çok büyük bir önceliğe sahip. Bu nedenle hem yeni, hem de mevcut müşterileri kontrol ediyoruz ve Smart Logistics System kullanıcısı olarak size birçok başka güvenlik hizmeti sunuyoruz.

Smart Logistics System’e her zaman güvenli erişim

TIMOCOM müşterisi olarak, bireysel güvenlik anahtarı aracılığıyla kendi kişisel güvenlik erişiminize sahip oluyorsunuz. Bu sayede, hesabınız açıldıktan sonra Smart Logistics System’e her zaman rahat, onaylı ve güvenli bir şekilde erişebilirsiniz.

Smart Logistics System’e uygulama aracılığıyla mobil olarak erişseniz bile aynı yüksek güvenlik standartlarını kullanıyoruz. Böylece bireysel bir PIN’le kişisel TIMOCOM hesabınıza erişebiliyor ve sistemin uygulamalarını kullanabiliyorsunuz.

Avantajlarınız:
  • Masaüstü uygulaması için kişisel bir güvenlik anahtarının verilmesi
  • Rahat ve güvenli giriş
  • Uygulama yoluyla mobil sistem erişimi
  • Sadece yetkili kullanıcılar için onaylama

En güçlü yanlarımızdan biri: Teknik güvenlik

TIMOCOM güvenlik ağı, en modern IBM ve Oracle teknolojisine yapılan tutarlı yatırımları da kapsıyor. Müşteri olarak, hızlı ve güvenli çalışmanızı sağlayan, Smart Logistics System’i kullanabilirsiniz.

TIMOCOM ile hiçbir kötü sürpriz yaşamazsınız: Farklı yerlerde ve birbirinden bağımsız en yüksek güvenlik seviyesindeki iki bilgi işlem merkezi, günün her saati çalışabilmenizi sağlıyor. Çünkü sunucularımıza komple yedekleme sistemleri sayesinde felaket durumlarında bile erişebilirsiniz, Smart Logistics System her zaman alışılmış kalitede çalışmaya devam eder.

BT uzmanı olarak TIMOCOM'un sunduğu:
  • This is an embedded image

     Sertifikalı ve enerji tasarrufu sağlayan bilgi işlem merkezleri
  • Şifreli SSL bağlantısı sayesinde güvenli bilgi veri transferi
  • Kendi IT departmanımız ile 24/7 izleme ve çalıştırma
  • Birkaç kez yedekli internet bağlantısı
  • Güçlü güvenlik duvarı ve çok katmanlı virüs koruma sistemleri

Kurallar çok sıkı: Smart Logistics System’e erişim

Şeffaf, temiz, yetkin; TIMOCOM'da işler bu şekilde yürür. Müşterilerimize alışıldık yüksek seviyede güvenlik sunabilmemiz için, sistemle çalışmak isteyen şirketlerin belli şartları yerine getirmesi gerekiyor. Bu şekilde 147.000'in üzerinde TIMOCOM kullanıcısı, güven konusunda emin ellerde. Bu katı izin süreci, bugün TIMOCOM müşterisi olmanın bir kalite göstergesi olmasına yol açtı.

Spot pazarda ve sözleşmeli iş pazarında güvenlik

  • Borsaya erişim için genelde şirketin en az 6 aydır faaliyet gösteriyor olması gerekir
  • Sözleşme yapılmadan önce önemli ticari belgeler kontrol edilir
  • Her yeni müşteri kontrol edilir

Sözleşme yapıldıktan sonra da müşteriler sürekli olarak kontrol edilir


Hakkınızı Beraber Savunuyoruz

İş hayatında faturaların zamanında ödenmemesi her zaman yaşanabilen bir durum. Bu durum için TIMOCOM’da uluslararası tahsilat hizmeti bulunuyor. Hızlı ve basit bir şekilde harekete geçiyor ve paranın alınmasının hala mümkün olup olmayacağını netleştiriyor. Avantajlardan biri de örneğin uluslararası müşterilere kendilerinin ana dilini konuşan çalışanlar tarafından danışmanlık yapılmasıdır.

Uluslararası tahsilat servisi, bunun yanında özel bir yan etkiye de sahip: Genel olarak ciddi şirketler TIMOCOM üyesi olmayı dener.

Ayrıntılı bilgi >

Temiz işler için kendi başınıza yapabilecekleriniz

Gelişmiş, çok boyutlu güvenlik ağı sayesinde TIMOCOM günlük işlerinizde her şeyin sorunsuz gerçekleşmesi için çalışıyor. Fakat basit araçlar ve önlemlerle kendiniz de güvenliğinizin ciddi oranda arttırılmasına katkıda bulunabilirsiniz. Burada size ilk elden bazı yardımlar sunuyoruz.

İş ortağının kimliğinin kontrol edilmesi:

  • Smart Logistics System bu konudaki teklifini, potansiyel iş ortağının bir çıktısı şeklinde talep edin. Bu sayede, bu şirketin kendisinin de sisteme erişiminin olup olmadığını hemen kontrol edebilirsiniz.
  • Şirket profilinde, potansiyel iş ortağınızın kaydını inceleyin. İş ortağınız, kimliğin belirlenmesi için sık talep edilen belgeleri doküman fonksiyonu yardımıyla yüklemiş olmalıdır.
  • Karşıya yüklenen belgelerdeki bilgilerle şirket dizinine kaydedilen şirket profili arasında veri karşılaştırması yapın.
  • İrtibat kurulan kişinin verilerini, örneğin adının, telefon numarasının ve e-posta adresinin şirket profilinde kayıtlı ve sizdeki bilgilerle aynı olup olmadığını görmek için karşılaştırın.

İş ortağının bilgilerinde kontrolden sonra açıklanması gereken şüpheler oluşursa, potansiyel iş ortağının kimliğinin belirlenmesi TIMOCOM Identify sizi destekler.

Tanıtım görevi için gerekenler:

  • İş ortağınızın gönderdiği teklifin sistemden alınan çıktısı
  • Şirket profiline yüklenen belgelerin ya da iş ortağından alınan firma belgelerinin kopyası
  • Şüphelerinizin nedenlerinin de belirtildiği, eksiksiz olarak doldurulmuş sipariş formu

Komple belgeler e-posta ya da faks yoluyla TIMOCOM’a gönderilir:

TIMOCOM Identify ekibi, kapsamlı, ücretsiz bir kontrol için en fazla 5 iş saati harcar. Yanıt, iş günlerinde 08:00 - 17:00 saatleri arasında yazılı olarak verilir.

Temiz işler için kendi başınıza yapabilecekleriniz

Gelişmiş, çok boyutlu güvenlik ağı sayesinde TIMOCOM günlük işlerinizde her şeyin sorunsuz gerçekleşmesi için çalışıyor. Fakat basit araçlar ve önlemlerle kendiniz de güvenliğinizin ciddi oranda arttırılmasına katkıda bulunabilirsiniz. Burada size ilk elden bazı yardımlar sunuyoruz.

Ihr Schutz im Smart Logistics System

Yük hırsızlıklarına karşı birlikte etkin mücadele

Tedarik zincirlerini kontrol edin ve zayıf noktaları ortadan kaldırın

Beş şirket ve enstitü bilgi birikimini birleştirdi ve nakliyatlara katılan şirketlere ve sürücülere tedarik zinciri boyunca etkin destek sunuyor.

Hedef: Yük hırsızlığı konusunda bilgilendirme ve duyarlılaştırma, pratik karşı stratejilerin geliştirilmesinin yanı sıra güvenlik önlemlerinin uygulanması konusunda etkin bir destek.

Avrupa çapında yük hırsızlıkları her yıl toplam sekiz milyar Euro’nun üzerinde bir zarara yol açıyor. İşletmeler için geciken ya da iptal olan mal teslimatları sıkça üretim kesintilerine ya da sipariş iptallerine yol açıyor. Kamyon sürücüleri daha yüksek bir tehlikeye maruz kalıyor. Çünkü her beş suçtan birinde fiilen saldırıya uğruyorlar ve hayatları tehdit ediliyor.

Etkin olarak karşı koyulmazsa, iyi organize olmuş suç çeteleri tarafından yapılan hırsızlıkların artma tehlikesi bulunuyor. Aşağıdaki kurumlar ya da şirketler, bu durumdan etkilenen şirketleri ve sürücüleri kararlılıkla desteklemek için tedarik zincirinin farklı noktalarında bir araya geldi:

  • Niedersachsen Eyalet Kriminal Polisi
  • Kuzey Almanya Ekonomisinde Güvenlik Derneği (VSWN)
  • Teleroute ve TIMOCOM, piyasa lideri yük borsalarının sağlayıcıları
  • HDI-Gerling Industrie, uzun yıllardır faaliyet gösteren endüstri ve nakliyat sigortacısı

Riski düşüren karşı stratejilerin çeşitli alanlarda kullanılabilir, örneğin:

  • Yükün ve güzergahın türüne göre, uygun araç gerekli emniyet sistemleriyle donatılmış olmalıdır. Burada genel olarak, aracın ve güvenli ve kullanıma hazır olduğundan emin olunmalıdır.
  • Nakliyat bilgileri yetkisi olmayan üçüncü kişilerin yanında verilmemelidir. Tedarik zinciri boyunca bilgi sahibi olanların, nakliyat katılımcılarının ve arabirimlerin sayısı ne kadar küçük olursa, veri suistimali riski o kadar düşük olur.
  • Sürücüler özellikle uzun molalar ve gecelemeler için çitle çevrili ve aydınlatmalı dinlenme ve park yerlerini seçmelidir. Uygun park alanları daha rota planlaması sırasında seçilmelidir.
  • Nakliyat sırasında katılımcı olmayan üçüncü kişiler araca alınmamalıdır. Yönetim noktası ile sürücü arasında sürekli iletişim akışı sağlanması için nakliyatlar kesintisiz olarak takip edilmelidir.

Burada bütün bilgilendirme broşürlerini bir arada, zip dosyası olarak bulabilirsiniz:

yukarı doğru