
Nakliye işlerini merkezi ve dijital olarak yönetin
Harici iş verenlerden gelen taşımacılık işlerini merkezi olarak kaydedin
GPS verilerini ve nakliye işlerini birleştirerek iş takibini kullanın
Nakliye işlerini arşivleyin: 10 yıl muhafaza imkanı sunuyoruz
Sürecin tamamı Smart Logistics System’de
Nakliye işlerini doğrudan iş ortaklarınızla, TIMOCOM sisteminde gerçekleştirin. Dijital süreç sayesinde hızlı iletişim kurar ve veri kaydı sırasında fazladan zaman tasarrufu sağlarsınız. Bütün siparişler otomatik olarak ilgili dile çevrildiği için dil engeli ortadan kalkıyor ve zaman kaybı da olmuyor. Bir diğre avantaj da örneğin e-posta gibi iletişim kanallarına oranla anlaşılır sunumdur.
TIMOCOM sayesinde ayrıca alıştığınız, yüksek veri güvenliğinden yararlanırsınız. Veriler her zaman müşteride kalır ya da yetkisiz kişilerin erişiminden korunur. Bütün sunucular Almanya’da bulunur, dolayısıyla Alman Veri Koruma Kanunu geçerlidir. Hiçbir veri ülkeden dışarı çıkmaz.
Nakliye taleplerinin sipariş yönetiminden mi yararlanmak istiyorsunuz? Size yardımcı olabilmekten memnuniyet duyarız.
Contact now!
Avantajlarınız:
Dijital uygulama sayesinde hızlı iletişim
Bağlayıcı sözleşme dokümanı ile iki taraflı güvence
İlgili ülke dilinde taşımacılık iş emirleri
Taşımacılık iş emirlerini şirket logosu, dokümanlar ve iş emri numarası ile kişiselleştirin
Tekrarlanan taşımacılık iş emirleri için şablonları kullanın
Gelecekteki iş kararlarını geliştirmek için istatistiklerden faydalanın
Taşımacılık siparişlerini dijital olarak kolayca gerçekleştirin
Her iki iş ortağı da nakliye işlerini kolay anlaşılır şekilde yönetme olanağına sahip ve bunların durumunu her zaman tam olarak kontrol altında tutabilir; dijital olarak merkezi bir konumda.

Akıllı Zaman Tasarrufu
Hızlı veri kaydı sayesinde bola zaman tasarrufu sağlayabilirsiniz. Nedenleri: Yük borsamızla ve nakliye talebiyle yakın bir entegrasyon. Kopyalama ve şablon fonksiyonlarımızın yanı sıra akıllı otomatik doldurmalarımız da nakliye işlerinizin tüm verilerini hızla kaydetmenizi sağlar.

Akıllıca Değerlendirmeler ve Analizler Oluşturun
Ticari ilişkilerinizi ve rakamlarınızı değerlendirme fonksiyonlarımızla analiz edin. Bunları bireysel olarak ihtiyaçlarınıza göre uyarlanabilir. Buradan gelecekteki işleriniz için referans rakamlar çıkarabilirsiniz.

Her Şeyi Kontrol Altında Tutun
Fonksiyonlarımız sayesinde gönderi takibi çok kolay. Her iki iş ortağı her zaman nakliye işlerinin ilerlemesini kontrol altında tutar, bu şekilde iletişim külfetini azaltabilir.

Müşterilerimizin söyledikleri

"TIMOCOM sistemi sayesinde sipariş verirken yüzde 60’a varan oranda zaman tasarrufu sağlıyoruz. Böylece form yoluyla neredeyse tüm verileri ekleyip gönderebiliyoruz. Biz herhangi bir antetli kağıda yazılmış e-postalar ya da sigorta onayları beklemiyoruz, hemen her şeyi çevrimiçi olarak yapıyoruz." >> Başarı öyküsünü okuyun (PDF)

“Sipariş işlemleri ve sipariş oluşturmakta belirgin şekilde daha hızlıyız. Ayrıca TIMOCOM sistemi sayesinde bütün yük siparişlerimiz için bir depolama alanımızın olması ve böylece mali denetim için bütün verileri tek bir merkezi yerde depolayabilmemiz bizim için kesinlikle bir avantaj.” >> Başarı öyküsünü okuyun(PDF)
Dijital taşımacılık iş emirleri ile iş süreçlerinizi optimize edin!
İş veren olarak, taşımacılık iş emirlerini TIMOCOM sisteminde dijital olarak iş ortaklarına verebilirsiniz.
Yüklenici olarak, nakliye işlerini dijital olarak kabul ya da reddederek doğrudan TIMOCOM sisteminde bunlara tepki verirsiniz.

Verilerinizle çok duyarlı şekilde ilgileniyoruz! Bu nedenle TIMOCOM "Hosted in Germany" kalite damgasına sahip. Kullanıcılarımızın verileri Almanya'da gizlenir ve bununla birlikte özellikle Avrupa'nın en sıkı yasalarından biri olarak kabul edilen Alman Bilgi Güvenliği Yasası başta olmak üzere Alman yasalarına tâbidir.
Şimdi TIMOCOM sistemini test edin.
Ücretsiz test edinSorularınız mı var? Size yardımcı olabilmekten memnuniyet duyarız: