
Nakliye işlerini merkezi ve dijital olarak yönetin
Harici iş verenlerden gelen taşımacılık işlerini merkezi olarak kaydedin
GPS verilerini ve nakliye işlerini birleştirerek iş takibini kullanın
Nakliye işlerini arşivleyin: 10 yıl muhafaza imkanı sunuyoruz
Sürecin tamamı Smart Logistics System’de
Nakliye işlerini doğrudan iş ortaklarınızla, TIMOCOM sisteminde gerçekleştirin. Dijital işlem sayesinde hızlı iletişim kurabilir ve ayrıca veri toplarken fazladan zaman kazanırsınız. Bütün siparişler otomatik olarak ilgili dillere çevrildiğinden, dil engeli ve bundan kaynaklı zaman kaybı da yoktur. Bir diğer avantaj da örneğin e-posta gibi diğer iletişim kanallarına oranla anlaşılır sunumdur.
Ayrıca TIMOCOM sayesinde, alıştığınız yüksek güvenlikten yararlanırsınız. Veriler her zaman müşteride kalır ya da yetkisiz kişilerin erişiminden korunur. Bütün sunucular Almanya’da bulunur, dolayısıyla burada Alman Veri Koruma Kanunu geçerlidir. Hiçbir veri ülkeden dışarı çıkmaz.
Nakliye taleplerinin sipariş yönetiminden mi yararlanmak istiyorsunuz? Size yardımcı olabilmekten memnuniyet duyarız.
Hemen iletişime geçin!
Avantajlarınız:
Kesintisiz dijital sipariş süreçleriyle iletişiminizi optimize edin
Hukuken bağlayıcı sözleşme dokümanları sayesinde güvenlik kazanın
Sipariş dokümanının iş ortağınızın dilinde gönderilmesi sayesinde dil engellerini aşın
Nakliyat siparişlerinizi firma logonuzla, nakliyatla ilgili dokümanlarınız ve sipariş numarası oluşturucu sayesinde kişiselleştirin
Tekrarlanan nakliyat siparişleri için şablonlar oluşturarak zaman kazanın
Gelecekteki ticari kararları kişisel istatistiklere göre verin
Dijital iş emri işlemleri
Her iki iş ortağı da nakliye işlerini kolay anlaşılır şekilde yönetme olanağına sahip ve bunların durumunu her zaman tam olarak kontrol altında tutabilir; dijital olarak merkezi bir konumda.

Süreçleri Hızlandırın
Hızlı veri toplamak, bolca zaman tasarrufu yapmanıza olanak sağlar. Nedenleri: Yük borsamızla ve nakliyat talebiyle yakın bir entegrasyon. Kopyalama ve şablon fonksiyonlarımızın yanı sıra akıllı otomatik doldurmalar da nakliye işlerinizin tüm verilerini hızla kaydetmenizi sağlar.

Değerlendirmeyi kolaylaştırın
Ticari ilişkilerinizi ve rakamlarınızı, bireysel olarak ihtiyaçlarınıza uyarlanabilen değerlendirme işlevlerimizi kullanarak analiz edin. Buradan gelecekteki işleriniz için referans rakamlar çıkarabilirsiniz.

Nakliyat sürecini kontrol edin
Fonksiyonlarımız sayesinde gönderilerin takip edilmesi çok kolay. Her iki iş ortağı her zaman nakliye işlerinin ilerlemesini kontrol altında tutar, bu şekilde iletişim külfetini azaltabilir.

Müşterilerimize nakliyat siparişleri uygulamasıyla ilgili olarak şunları söylüyoruz:
Dijital taşımacılık iş emirleri ile iş süreçlerinizi optimize edin!
Sipariş veren olarak nakliye siparişlerinizi iş ortaklarınıza dijital olarak TIMOCOM sisteminde verirsiniz.
Yüklenici olarak nakliye işlerini dijital olarak kabul ya da reddederek doğrudan TIMOCOM sisteminde bunlara tepki verirsiniz.

Verilerinizle çok duyarlı şekilde ilgileniyoruz! Bu nedenle TIMOCOM "Hosted in Germany" kalite damgasına sahip. Kullanıcılarımızın verileri Almanya'da gizlenir ve bununla birlikte özellikle Avrupa'nın en sıkı yasalarından biri olarak kabul edilen Alman Bilgi Güvenliği Yasası başta olmak üzere Alman yasalarına tabidir.
Smart Logistics System’deki nakliyat siparişlerinden yararlanın.
Şimdi ücretsiz test edinSorularınız mı var? Size yardımcı olabilmekten memnuniyet duyarız: