Gecikmenin anlaşmazlığa dönüşmemesi için: TIMOCOM Tahsilat
Adalet ve anlayış, iş ilişkilerinizin sürdürülebilmesini etmesini sağlıyor. Bu kapsamda TIMOCOM Tahsilat sizi destekler: Ticaret ortaklarınızın ödemesini geciktirmesi durumunda yetkin ve güvenilir yardıma güvenebilirsiniz.
Tahsilat emirlerinizi derhal işlenmek üzere çevrimiçi olarak kolayca ve rahatça gerçekleştirebilirsiniz.
Tamamen temel ticaretinize odaklanabilmeniz için alacaklarınız güvenli bir şekilde işlenir.
Diplomatik çözümler: Uluslararası tahsilat talepleri %80 üzerinde bir başarıyla tamamlanmaktadır.
Yetkin ekibimiz durumunuzun hızlı, düşük maliyetli ve mahkemeye götürülmeden halledilmesini sağlar.
Avrupa genelindeki alacaklarınızın en iyi şekilde işlenebilmesi için 27 farklı dilde iletişim.
2003 yılından bu yana resmi yetkilendirme: Kapsamlı tecrübeden faydalanın.
Yapmanız gerekenler: TIMOCOM Tahsilat talebinin işlenmesi
Tutar hesaplayıcısı ile maliyetlerinizi hesaplayın
Sipariş başına 25 € tutarında bir işlem ücreti kararlaştırılır. Başarı durumunda TIMOCOM sipariş verene, işlem ücretinin üzerine eklenecek bir başarı primi fatura eder. Bu hesaplama, RVG'nin (avukatlık ücreti kanunu) yasal hükümlerine göre yapılır. Yalnızca birkaç adımda ücretlerinizi belirleyin!
TIMOCOM Tahsilat hakkında müşterilerimizin görüşleri
TIMOCOM uluslararası tahsilatla ilgili sıkça sorulan sorular
Evet tahsilat servisi TIMOCOM’un tüm mevcut müşterilerine açıktır. Henüz bir sözleşme yapmadıysanız, buradan kaydolabilirsiniz.
Hayır. Ekibimiz size TIMOCOM Road Freight Marketplace üzerinden olmuş olmayan açık alacaklarda da size memnuniyetle yardımcı olur. Şimdi buradan tahsilat durumunuzla ilgili başvuru yapın.
Başarıyla arabuluculuk yapılmış durumlar ile başarı %80 oranındadır.
25 € işlem ücreti alıyoruz. Yalnızca başarılı olmamız durumunda, tahsilat faaliyetlerimiz için alacağın yüksekliğine bağlı olan ek bir prim tahsil ediyoruz. Bu başarı primi, Almanya’daki yasal ücret çerçevesine göre belirleniyor ve iş emri verilmeden önce ücret hesaplayıcımızda hesaplanabiliyor.
Prensip olarak 2011/7/EU sayılı AB yönergesine göre gecikme zararının yasal ilkeleri geçerli. Bunun amacı açık faturaların daha çabuk ödenmesidir. Bu yönerge AB ülkelerinde yürürlüğe girdiğinden beri ödeme gecikmesi durumunda yeni haklar ve yükümlülükler geçerli. Alacaklılar ve borçlular için bunun anlamı şudur:
Şirketlere gönderilen faturalar vadesinden itibaren 30 gün sonra otomatik olarak temerrütte düşüyor. Bu konuda artık 60 günü aşan ödeme hedeflerine yalnızca istisnai durumlarda izin veriliyor. Buna rağmen ödemede gecikme olursa, alacaklı alacağının tahsili için belli masrafları ve gecikme faizini borçludan talep edebilir.
Tahsilat masrafları, ödeme gecikmesinden kaynaklanan kendi ihtar ücretlerinin yanında tahsilat masraflarını, bir avukatı ya da ihtar yazısını da kapsayabilir. Alacaklılar açısından bu, tahsilat hizmeti masraflarını borçluya ödetebilecekleri anlamına geliyor. İade edilebilen masraflara, başarı durumunda alınacak olan ücret de dahildir. Yani alacaklı, ödeme geciktiyse ve borçlu gecikmeden sorumluysa, borçludan bütün tahsilat masraflarının, başarı primi dahil temel ücretin, iade edilmesini talep edebilir.
Önemli olan, bu düzenlemelerin yalnızca
- sözleşmeli bir hizmete dayanan şu faturalar için geçerli olması, yani örneğin zararlar ya da çift ödemeler için olmaması,
- gecikmenin kanıtlanabilmesi ve
- borçlunun AB bölgesinde kain olması.
Alacaklı tarafından yapılan bir ihtar ya da benzer bir ödeme talebi artık gerekli değil ama gönüllü olarak yapılabilir ve bundan sonrasında da hiç bu noktaya gelmemek açısından mantıklı ve tavsiye edilen bir yoldur.
Tahsilat ekibimiz Avrupa çapında sizin için faaliyet gösteriyor ve hizmetimiz aşağıdaki dillerde sunuluyor:
Bulgarca (BG)
Danca (DA)
Almanca (DE)
İngilizce (EN)
Fince (FI)
Fransızca (FR)
Yunanca (EL)
İtalyanca (IT)
Hırvatça (HR)
Letonca (LV)
Litvanca (LT)
Makedonca (MK)
Felemenkçe (NL)
Norveççe (NO)
Lehçe (PL)
Portekizce (PT)
Romence (RO)
Rusça (RU)
İsveççe (SV)
Sırpça (SR)
Slovakça (SK)
Slovence (SL)
İspanyolca (ES)
Çekçe (CS)
Türkçe (TR)
Ukraynaca (UA)
Macarca (HU)
Evet, TIMOCOM Tahsilat bölümü uluslararası, özellikle Avrupa çapında, ana dilinizde faaliyet gösteriyor. Yurtdışındaki tahsilat olayları bizim için sorun değil.
Bir iflas durumunda borçlunun varlığı genelde iflas hakiminin idaresine ya da harici bir idarecinin idaresine verilir. Bu kişi alacağı yönetir ve kalan varlıkların dağılımını sağlar. Böylece yalnızca borçlunun yakınında olan alacaklıların hamle yapması yerine bütün alacaklıların mümkün olduğu kadar eşit muamele görmesi garanti edilir.
Her devlet, alacaklı olarak alacağını bildirmek için farklı bir yöntem belirlemiştir. Bunun için alacağı doğrudan iflas idaresine bildirerek alacaklı olarak işlemlerde dikkate alınmayı ve kalan tutarı vekalet ücretleriyle daha da azaltmamayı tavsiye ediyoruz.
Hedefimiz, alacaklıları haklı taleplerini kabul ettirmek konusunda desteklemektir. Bir borçlunun darboğaza girmesi durumunda örneğin taksit ödemesi gibi anlaşmalar yapılabilir, böylece alacaklı yine de parasına kavuşur. TIMOCOM aynı zamanda Marketplace'deki müşterileri açısından başka borçların oluşmasının engellenmesini güvenceye alır.
Bir kullanıcı neden göstermeden ödeme yapmak istemiyorsa, bu davranış TIMOCOM kalite kriterlerine aykırıdır. Bu nedenle kontrol edilmiş müşteri ağında kalmasına izin verilmez.
Aşağıdaki belgelerin gönderilmesi gerekir: Taşımacılık siparişi, teslimat belgesi, fatura ve son ödeme talebi
Başvurunuz TIMOCOM Tahsilat bölümü tarafından kontrol edilir. Ardından bir personel sizinle iletişim kurar.
Talebin süresi gelmeden önce en az 30 gün geçmiş olmalıdır.
Aynı borçluya ait birden çok faturanın tek bir başvuruya eklenmesi mümkündür.