29.02.2016

Planlanandan daha başarılı: TimoCom, 2015 rakamlarını açıklıyor

Taşımacılık platformunda güçlü müşteri ve teklif büyümesi

(1)

Erkrath, 29.02.2016 – TimoCom, geçtiğimiz 2015 mali yılında Avrupa'nın en büyük taşımacılık platformu konumunu güçlendirdi. Bu dönemde, 110.000'in üzerinde kullanıcı her gün yarım milyona yakın sayıda yük ve boş araç teklifi verdi. Bu rakam geçtiğimiz yılın tamamına uyarlandığında: Platform üzerinden 2015'te yayınlanan 68,1 milyon teklif. "Beste Marke 2015" ve Telematik devi TomTom'un "connect-Award" ödülü gibi ödüller de kurumsal değer artışına katkıda bulundu. TimoCom Messenger'ın lansmanı da gönderilen 700.000'in üzerindeki mesajla başarılı olarak değerlendirildi.

Boş araç ve yük tekliflerinde devasa artış
Düsseldorf, Erkrath'ta faaliyet gösteren şirket, 400'ün üzerinde çalışana sahip ve yıllık 56,7 milyon Euro ciroyla Avrupa'nın tüm taşımacılık ve lojistik sektörü için en başarılı orta ölçekli IT hizmet sağlayıcılardan biri konumunda. Faaliyet rakamları ve 7.200 yeni müşteri sözleşmesinden daha ilginci, 2015'te Avrupa genelinde TimoCom platformu dahilinde yayınlanan 68,1 milyon boş araç ve yük teklifi. Bu, geçtiğimiz yıla oranla yüzde 16'lık bir büyümeye karşılık geliyor. Gelişmeye devam eden bir müşteri portföyünün yanında, çok sayıda yeni arabirim de bu yükselişe katkıda bulundu. Tüm boş araç ve yük tekliflerinin %13'ü, TimoCom müşterilerinin kendi dispozisyon yazılımları ve taşımacılık platformu arasına yeni eklenen bağlantılar sayesinde geldi. Bu arabirimler aracılığıyla, araç ve yük teklifleri şirket içindeki nakliye programlarından birkaç tıklamayla TimoCom'a aktarılıyor. 170'in üzerinde Avrupalı Telematik sunucusunun bağlı olduğu ve sunuculardan bağımsız çalışan takip çözümü TC eMap de ek bir katma değer sağladı.® Bağlantılar, seçilen Telematik uygulaması ve TimoCom platformu arasında geçişe gerek kalmamasını ve bu sayede önemli bir zaman tasarrufu elde edilmesini sağlıyor.

TimoCom müşterileri çok mutlu olmaya devam ediyor
Anket sonucuna göre, tüm müşterilerimizin %25'i, teklif tabanlı TimoCom Messenger'ı kullanmaya başladıktan ilk iki hafta sonra belirgin bir zaman tasarrufu sağladı. "Müşterilerimizin dörtte biri, Messenger sayesinde iş emirlerini daha hızlı tamamladıklarını belirtti. Bu, alışma aşaması için çok iyi bir sonuç"; TimoCom Baş Temsilcisi Marcel Frings konuyu bu şekilde özetledi. Bu güne kadar Businesschat üzerinden 700.000 mesaj gönderildi. Frings şu şekilde devam ediyor: "TimoCom kullanıcıları için sadece gerçek bir katma değer yaratmıyor, bunun kabul edilirliğini de arttırıyoruz. Bu nedenle, kullanıcılarımızın %86'sının lansmandan önce yeni ürün hakkında iyi şekilde bilgilendirildiklerini düşünmeleri bizi sevindirdi". İyi müşteri geri bildirimi, TimoCom'un ETM yayın evinin okuyucuları tarafından yedinci kez "Beste Marke 2015" ödülüne layık görülmesinden de kendini gösteriyor.

2016 için yeni inovasyonlar üzerinde çalışıyoruz
Geçtiğimiz yılın bilançosu çıkartıldıktan sonra, TimoCom Baş Temsilcisi 2016'da neler olacağını açıkladı: "Messenger ile yolu düzelttikten sonra, önümüzdeki yıl içinde profesyonel bir doküman yönetim sisteminin lansmanını yapacağız. Bunun dışında, İngiltere ve Türkiye'deki aktivitelerimizi genişletiyoruz. Kısacası: Müşterilerimize Avrupa genelinde gaz vermeye devam ediyoruz."

IT hizmet sağlayıcı, bir sonraki inovasyonunu en büyük Taşımacılık ve Lojistik Fuarı olan ve Hannover'de yapılacak IAA Nutzfahrzeuge 2016'da sunacak.

Basın açıklamasını indir
yukarı doğru