08.09.2016

TimoCom, 200. Telematik servis saḡlayıcısı

Taşımacılık platformunun takip çözümü sürekli genişliyor

(2)

Erkrath, 08.09.2016 – Güzergah planlama ve sefer maliyeti hesaplama fonksiyonunun takip uygulaması ile genişletilmesinden üç yıl sonra, TimoCom, Webbase ile 200. Telematik sistemi servis sağlayıcısını aktive ediyor. IT hizmet sağlayıcısı; tüm Avrupalı müşteriler için bütün bölgeyi kapsayan bir olanak sunma, taşımacılık platformu dahilinde araçlarınızın durumunu çağırma ve aktarılan bilgileri hızlı ve kolay şekilde sipariş sahibine iletme hedefine büyük bir adım daha yaklaşıyor.

Takip fonksiyonunda sürekli genişleme
TimoCom müşterilerinin büyük bir kısmı, kamyonun ve yüklenen malın o an bulunduğu yer hakkında sipariş sahibine şeffaflık sağlamak için takip uygulamasından faydalanıyor. Bu opsiyon sayesinde, aracın güncel pozisyonu hakkında telefonla bilgi alma gerekliliği ortadan kalkıyor.

Aynı şekilde, TimoCom Tracking'de olduğu gibi önümüzdeki yıllarda Avrupa'nın en büyük taşımacılık platformunun da sürekli olarak genişletilmesi gerekiyor.
TimoCom Baş Temsilcisi Marcel Frings: "Takip fonksiyonu, şirket dizinimiz ve Messenger fonksiyonunun yanında taşımacılık platformu dahilinde daha fazla ağ bağlantısı kurma ve lojistik zincirini daha şeffaf şekilde tasarlamaya yönelik bir olanak. Endüstri 4.0 çağında en büyük arzumuz, dijitalleşmeyi hızlandırmak ve müşterilerimizin yararına olacak geleceğe dönük projeleri hayata geçirmek. Bu konudaki ilginç bir başlangıç olarak, örneğin farklı sistemlerdeki Telematik verilerinin kendi tercih ettiği uygulamada müşterinin kullanımına sunulmasını sayabiliriz."

IT hizmet sağlayıcı, bunun temelini geniş uygulama yelpazesi ve entegre Telematik servis sağlayıcısı seçiminin sürekli büyümesi ile başarıyla gerçekleştirdi.

Basın açıklamasını indir
yukarı doğru