Sizin avantajlarınız

Hızlı
  • kolay ve rahat çevrimiçi sipariş verin
  • Alacak yönetiminde hızlı ve diplomatik çözüm
Güvenli
  • Alacağınızın tahsilinde etkili destek
  • Avrupa çapında, 27 dilde destek
Güvenilir
  • 2003’ten beri resmi makam izinli
  • Vakalarda %82’nin üzerinde başarı

Uluslararası tahsilat alacak yönetiminde etkili ortağınız. Sizin için 27 dilde aracılık yapıyoruz. Ticaret ortaklarınızın ödemesini geciktirmesi durumunda tahsilat servisi ekibinin yetkin ve güvenilir yardımına güvenebilirsiniz. İstekleriniz hızlı, hesaplı ve mahkemeye gitmeden çözülür, böylece bir gecikme durumu dava konusu haline gelmez. Adalet ve anlayış, iş ilişkilerinizin sürdürülebilmesini etmesini sağlıyor.

Size tam maliyet şeffaflığı için bir ücret hesaplayıcısı sunuyoruz. 25 Euro olan temel fiyatın yanında, hesaplanacak diğer ücretler alacağın yüksekliğine bağlıdır. Bunlar Almanya’daki yasal ücret çerçevesine göre belirlenir. Yalnızca birkaç adımda, başarıya bağlı olarak doğacak olan ücreti görevlendirmeden önce hesaplayın.

Görevlendirmenin ayrıntıları

  1. Adres girişi
  2. Dosyayı yükleme
  3. Kontrol ve Görevlendirme


Uluslararası Tahsilat Servisiyle ilgili SSS

Evet tahsilat servisi TIMOCOM’un tüm mevcut müşterilerine açıktır. Henüz bir sözleşme yapmadıysanız, buradan kaydolabilirsiniz.

Hayır. Ekibimiz size pazarımız üzerinden oluşmamış olan, açık alacaklarda da size memnuniyetle yardımcı olur. Şimdi bize tahsilat vakanızı gönderin.

2021 yılında vakaların %87’den fazlasına başarıyla aracılık ettik.

25,00 € işlem ücreti alıyoruz. Yalnızca başarılı olmamız durumunda, tahsilat faaliyetlerimiz için alacağın yüksekliğine bağlı olan ek bir prim tahsil ediyoruz. Bu başarı primi, Almanya’daki yasal ücret çerçevesine göre belirleniyor ve iş emri verilmeden önce ücret hesaplayıcımızda hesaplanabiliyor. Burada alacağınızda ortaya çıkan başarıya bağlı ücreti hesaplayabilirsiniz.

Prensip olarak 2011/7/EU sayılı AB yönergesine göre gecikme zararının yasal ilkeleri geçerli. Bunun amacı açık faturaların daha çabuk ödenmesidir. Bu yönerge AB ülkelerinde yürürlüğe girdiğinden beri ödeme gecikmesi durumunda yeni haklar ve yükümlülükler geçerli. Alacaklılar ve borçlular için bunun anlamı şudur:

Şirketlere gönderilen faturalar vadesinden itibaren 30 gün sonra otomatik olarak temerrüte düşüyor. Bu konuda artık 60 günü aşan ödeme hedeflerine yalnızca istisnai durumlarda izin veriliyor. Buna rağmen ödemede gecikme olursa, alacaklı alacaklarının tahsili için yapılan belli masrafların yanı sıra gecikme faizlerini borçludan talep edebilir.
Tahsilat masrafları, ödeme gecikmesinden kaynaklanan kendi ihtar ücretlerinin yanında tahsilat masraflarını, bir avukatı ya da ihtar yazısını da kapsayabilir. Alacaklılar açısından bu, tahsilat hizmeti masraflarını borçluya ödetebilecekleri anlamına geliyor. İade edilebilen masraflara, başarı durumunda alınacak olan ücret de dahildir. Yani alacaklı, ödeme geciktiyse ve borçlu gecikmeden sorumluysa, borçludan bütün tahsilat masraflarının, başarı primi dahil temel ücretin, iade edilmesini talep edebilir.

Önemli olan, bu düzenlemelerin yalnızca şu faturalar için geçerli olması:

  • Sözleşmeli bir hizmete dayanması, yani örneğin zararlar ya da çift ödemeler için olmaması
  • Gecikmenin kanıtlanabilmesi ve
  • Borçlunun AB bölgesinde kain olması.

Alacaklı tarafından yapılan bir ihtar ya da benzer bir ödeme talebi artık gerekli değil ama gönüllü olarak yapılabilir ve bundan sonrasında da hiç bu noktaya gelmemek açısından mantıklı ve tavsiye edilen bir yoldur.

Tahsilat ekibimiz Avrupa çapında sizin için faaliyet gösteriyor ve hizmetimiz aşağıdaki dillerde sunuluyor:

  • Bulgarca (BG)
  • Danca (DA)
  • Almanca (DE)
  • İngilizce (EN)
  • Fince (FI)
  • Fransızca (FR)
  • Yunanca (EL)
  • İtalyanca (IT)
  • Hırvatça (HR)
  • Letonca (LV)
  • Litvanca (LT)
  • Makedonca (MK)
  • Felemenkçe (NL)
  • Norveççe (NO)
  • Lehçe (PL)
  • Portekizce (PT)
  • Romence (RO)
  • Rusça (RU)
  • İsveççe (SV)
  • Sırpça (SR)
  • Slovakça (SK)
  • Slovence (SL)
  • İspanyolca (ES)
  • Çekçe (CS)
  • Türkçe (TR)
  • Ukraynaca (UA)
  • Macarca (HU)

Evet, tahsilat ekibimiz uluslararası, özellikle Avrupa çapında, ana dilinizde faaliyet gösteriyor. Yurtdışındaki tahsilat olayları bizim için sorun değil.

Bir iflas durumunda borçlunun varlığı genelde iflas hakiminin idaresine ya da harici bir idarecinin idaresine verilir. Bu kişi alacağı yönetir ve kalan varlıkların dağılımını sağlar. Böylece yalnızca borçlunun yakınında olan alacaklıların hamle yapması yerine bütün alacaklıların mümkün olduğu kadar eşit muamele görmesi garanti edilir.

Her devlet, alacaklı olarak alacağını bildirmek için farklı bir yöntem belirlemiştir. Bunun için alacağı doğrudan iflas idaresine bildirerek alacaklı olarak işlemlerde dikkate alınmayı ve kalan tutarı vekalet ücretleriyle daha da azaltmamayı tavsiye ediyoruz.

Hedefimiz, alacaklıları haklı taleplerini kabul ettirmek konusunda desteklemektir. Bir borçlunun darboğaza girmesi durumunda örneğin taksit ödemesi gibi anlaşmalar yapılabilir, böylece alacaklı yine de parasına kavuşur. TIMOCOM aynı zamanda pazardaki müşterileri açısından başka borçların oluşmasının engellenmesini güvenceye alır.

Bir kullanıcı neden göstermeden ödeme yapmak istemiyorsa, bu davranış TIMOCOM kalite kriterlerine aykırıdır. Bu nedenle kontrol edilmiş müşteri ağında kalmasına izin verilmez.
 

yukarı doğru